W nowej funkcji Bartosz Kowalczyk jest w całości odpowiedzialny za koordynację wszelkich działań związanych z dynamicznym rozwojem sieci SalesMedia.
- Cały czas zwiększamy liczbę wydawców, którzy nastawieni są właśnie na generowanie sprzedaży, a także rozbudowujemy dla nich zaplecze technologiczne do prowadzenia kampanii - wszystko po to, by maksymalizować efekt przy zachowaniu bezpiecznego rozliczenia dla klienta, jakim jest właśnie CPS (Cost Per Sale) - opisuje. - W dalszym ciągu dynamicznie rozwijamy współpracę z największymi graczami e-commerce, stanowiąc silny kanał sprzedaży dla takich klientów, jak Saturn, Groupon, Auchan czy Tchibo - zapowiada.
W Cube Group Kowalczyk pracuje od 2012 roku. Początkowo odpowiadał za obsługę najbardziej wymagających klientów sieci afiliacyjnej NetSales, a od 2013 roku pracował już przy rozwoju sieci SalesMedia.

Poprzednio ofertą SalesMedia zarządzał Piotr Zabuła, który obecnie będzie rozwijać w Cube Group nowo powstający projekt technologiczno-e-commerce’owy.











