Bartosz Załęcki w Grupie K2 jako partner in growth services

Do Grupy K2 po kilkuletniej przerwie powrócił Bartosz Załęcki, który objął nowo utworzone stanowisko partner in growth services.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Załęcki będzie odpowiedzialny za strategiczny rozwój oferty Grupy i łączenie kompetencji poszczególnych business unitów.

- Bartosz wraca do Grupy K2, aby wspomagać realizację strategii zakładającej wykorzystanie synergii naszych poszczególnych jednostek biznesowych w dostarczaniu zintegrowanej oferty dla biznesów, będących w procesie transformacji cyfrowej. Jego rolą będzie wspieranie klientów Grupy w korzystaniu z naszych usług i produktów technologiczno-marketingowych, w czasach przyspieszającej digitalizacji - komentuje Michał Paschalis-Jakubowicz, wiceprezes Grupy K2.

Bartosz Załęcki pracował już w K2 w latach 2008-2013 kierując działem strategii. Do jego obowiązków należało m.in. planowanie strategii komunikacyjnych, ale również inkubowanie nowych usług digitalowych. Następnie odpowiadał za transformację marketingu i sprzedaży "Gazety Wyborczej", w tym przede wszystkim za komercjalizację płatnych treści online.

Od początku roku 2020 jest również związany z agencją Brain, gdzie współtworzy strategię komunikacji dla kluczowych klientów agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji