Bartoszewski, Szymborska i Waglewski w kampanii "Dzieł wybranychAdama Michnika" (wideo)

W telewizji i radiu rozpoczęła się kampania reklamująca "Dzieławybrane Adama Michnika". Twarzami akcji są Władysław Bartoszewski,Wisława Szymborska i Wojciech Waglewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa "Dzieł wybranych Adama Michnika" pokazuje - wposzczególnych spotach - wypowiedzi Władysława Bartoszewskiego,Wisławy Szymborskiej i Wojciecha Waglewskiego na temat dorobkuredaktora naczelnego "Gazety Wyborczej". Kreacje składają sięrównież z dynamicznych pasaży typograficznych utrzymanych wstonowanej kolorystyce nawiązującej do oprawy graficznejpromowanych książek. "Dzieła wybrane Adama Michnika" ukazują się zokazji 20-lecia "Gazety Wyborczej" w siedmiu tomach, z którychpierwszy - "Kościół, lewica, dialog" - ukazał się w 8 maja, drugi -15 maja, a kolejne będą trafiać do sprzedaży co tydzień.

Akcja reklamowa - obejmująca na razie spot z WładysławemBartoszewskim - jest prowadzona od 15 maja w telewizji (m.in. TVP.TVN, TVN 24, Polsat Sport) i radiu (rozgłośnie Agory). Kreacjąkampanii - zaplanowanej do 7 czerwca - i produkcją wykorzystywanychw niej spotów zajęła się firma Timecode, natomiast media zaplanowałdo mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"