"Barwy szczęścia" wygrały z konkurencją i zarobiły 30 mln zł

Nadawane w TVP2 "Barwy szczęścia" oglądało w kończącym się sezonietelewizyjnym średnio 3,37 mln widzów, co dało serialowi pozycjęlidera swojego pasma. Produkcja zapewniła stacji cennikowe wpływyreklamowe w wysokości prawie 30 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nadawany w środowe i czwartkowe wieczory w TVP2 serial "Barwyszczęścia" od końca września ubiegłego roku do połowy czerwcaobecnego roku oglądało średnio 3,37 mln widzów - wynika z danychAGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.Produkcja zapewniła stacji udziały w rynku w wysokości 22,38 proc.,natomiast w komercyjnej grupie wiekowej 16-49 - 21,14 proc.

TVP2 w porze emisji "Barw szczęścia" gromadziła przed telewizoraminajwięcej osób, nieznacznie wyprzedzając TVN (średnio 3,24 mlnwidzów) i TVP2 (3,03 mln widzów) natomiast wyraźnie - Polsat, któryoglądało wtedy przeciętnie 2,4 mln widzów.

"Barwy szczęścia" oglądały głównie kobiety, osoby po 45 roku życiaoraz mieszkańcy wsi i średnich miast.

W ciągu całego kończącego się sezonu telewizyjnego TVP2 zarobiłacennikowo dzięki reklamom emitowanym przy serialu 29,59 mln zł.Wiosną obecnego roku wpływy reklamowe zapewniane przez "Barwyszczęścia" były zdecydowanie wyższe niż te z jesieni ubiegłegoroku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online