W kampanii Power LTE Basia i inni młodzi bohaterzy prezentują nadprzyrodzone moce, które okazują się bardzo przydatne w codziennych sytuacjach - zgodnie z refrenem piosenki „I’ve got the power”. Reklamy informują, że w ramach oferty Power LTE otrzymuje się nielimitowany dostęp do internetu przez cały okres umowy.
Taryfy Power LTE zostały udostępnione klientom Plusa i Cyfrowego Polsatu na początku czerwca br. (zobacz szczegóły). Miesiąc później oferta pojawiła się w wersji dla odbiorców biznesowych (więcej na ten temat).
Kampania reklamowa jest prowadzona od 17 lipca w telewizji, internecie, radiu, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży.
Kreacją reklam zajęły się agencje Grey Group Poland (ATL) i Pompidou (BTL), spot telewizyjny wyreżyserował Marcin Serafin, a wyprodukowała firma TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.












