Bauer Media jest mocno zaangażowany na europejskim rynku radiowym, obecnie należy do niego ponad 100 nadawców m.in. w Wielkiej Brytanii, krajach skandynawskich i na Słowacji, a także w Polsce gdzie własnością Bauer Media jest grupa RMF FM.
Z kolei założona w 1981 r. we Francji NRJ Group to koncern, w którego portfolio znajduje się ok. 600 stacji radiowych w 15 krajach Europy.
Teraz według nieoficjalnych informacji dostarczonych przez branżowy magazyn „New Business” Niemcy rozpoczęli rozmowy w sprawie ewentualnej akwizycji z Jean-Paulem Baudecroux, który jest współzałożycielem NRJ Group oraz właścicielem 80 proc. jej udziałów.
Na razie faktu prowadzenia negocjacji nie potwierdziła oficjalnie żadna ze stron, jednak według obserwatorów europejskiego rynku medialnego z którymi rozmawiał serwis Broadband TV News Niemcy poprzez zakup NRJ Group mogą chcieć rozwinąć swą obecność na nowych atrakcyjnych rynkach. Na razie nie wiadomo czy ewentualna akwizycja miałaby obejmować także telewizyjny segment NRJ Group, w którym mieszczą się takie stacje jak NRJ 12, Chérie 25, NRJ Hits czy NRJ Paris.












