Bauer rozpoczyna kampanię promocyjną „Powrót do szkoły”

Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer przygotowało kampanię reklamową, poświęconą tematyce powrotu do szkoły w sierpniowych wydaniach magazynów z kilku segmentów. Kampania została przygotowana w tytułach poradnikowych premium.

nb
nb
Udostępnij artykuł:
Bauer rozpoczyna kampanię promocyjną „Powrót do szkoły”
fot. materiały prasowe

Akcja „Powrót do szkoły” biura reklamy Bauera została przygotowana w „Świecie Kobiety”, „Kobiecie i Życiu”, „Olivii” oraz „Naj” i „Tinie”. Z kolei w dwutygodniku „Show” z segmentu people zaproponowano specjalny dodatek „Kids”, w którym czytelniczki będą mogły znaleźć materiały dla dzieci: książki, gadżety, informacje jak zarządzać kieszonkowym czy rozwijać hobby.

Temat powrotu do szkoły znajdzie się również w innych pismach Bauera: „Tele Tydzień”, który będzie obecny na rynku 20 sierpnia br. oraz „Życie na gorąco” i „Chwila dla Ciebie” (oba wydania ukażą się w kioskach od 16 sierpnia br.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agnieszka-galinska-i-beata-bartczak-dyrektorami-w-biurze-reklamy-bauera-odchodzi-marta-gadek,7171425357543041a ##

Łączna sprzedaż magazynów objętych kampanią to 2,5 mln egzemplarzy.

Na czele Wydawnictwo Bauer

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-prasy-i-magazynow-w-2017-roku,7171458519341185a ##

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele