Akcja „Powrót do szkoły” biura reklamy Bauera została przygotowana w „Świecie Kobiety”, „Kobiecie i Życiu”, „Olivii” oraz „Naj” i „Tinie”. Z kolei w dwutygodniku „Show” z segmentu people zaproponowano specjalny dodatek „Kids”, w którym czytelniczki będą mogły znaleźć materiały dla dzieci: książki, gadżety, informacje jak zarządzać kieszonkowym czy rozwijać hobby.
Temat powrotu do szkoły znajdzie się również w innych pismach Bauera: „Tele Tydzień”, który będzie obecny na rynku 20 sierpnia br. oraz „Życie na gorąco” i „Chwila dla Ciebie” (oba wydania ukażą się w kioskach od 16 sierpnia br.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agnieszka-galinska-i-beata-bartczak-dyrektorami-w-biurze-reklamy-bauera-odchodzi-marta-gadek,7171425357543041a ##
Łączna sprzedaż magazynów objętych kampanią to 2,5 mln egzemplarzy.

Na czele Wydawnictwo Bauer
W 2017 roku zdecydowanym liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer, które sprzedało 228 346 192 egzemplarzy swoich magazynów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-prasy-i-magazynow-w-2017-roku,7171458519341185a ##











