Z ogłoszenia zamieszczonego przez Bauera wynika, że poszukiwany przez wydawcę redaktor naczelny ma mieć „wieloletnie doświadczenie w gazecie lub magazynie tabloidowym”, a samo pismo będzie tytułem „innowacyjnym” (zobacz ogłoszenie).
Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, projekt nad którym pracuje spółka, będzie najprawdopodobniej tytułem z segmentu yellow. Możliwe, że będzie to np. tygodnik tabloidowy zahaczający o tematy związane z politykami i polityką.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bauer-szykuje-niemiecka-wersje-tygodnika-people-powstanie-tez-polska-edycja ##
Maciej Brzozowski, dyrektor PR Wydawnictwa Bauer, odmówił komentarza w sprawie nowego pisma, podkreślając, że spółka nie informuje o projektach, nad którymi pracuje.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zycie-na-goraco-na-czele-tygodnikow-plotkarskich-dane-za-i-iii-kwartal ##

Faktem jest, że Wydawnictwo Bauer ostatnio mocno inwestuje w tytuły z segmentu yellow. Pod koniec października br. na rynek wprowadzony został tygodnik o religii i gwiazdach „Dobry Tydzień”. Jego trzy pierwsze wydania osiągnęły sprzedaż na poziomie 180 tys. egz. (dane własne wydawcy, więcej na ten temat). Z kolei w połowie listopada w sprzedaży pojawił się miesięcznik „Życie na Gorąco Retro”, poświęcony gwiazdom kina, sceny i estrady XX wieku (dowiedz się więcej).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polityka-przed-newsweekiem-tylko-tygodnik-powszechny-na-plusie-dane-za-trzy-kwartaly ##











