PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Tygodnik „Nie” nie kosztuje już 6,66 zł. Podwyżka o ponad złotówkę
Tygodnik „Nie” nie kosztuje już 6,66 zł. Podwyżka o ponad złotówkę
„Do Rzeczy” droższe o 2 zł
„Do Rzeczy” droższe o 2 zł
„Polityka” liderem tygodników opinii, ale sprzedaż spada. Zyskał tylko „Newsweek Polska”
„Polityka” najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. Rośnie sprzedaż „Newsweek Polska”
Wydawca „Wprost” z 2 mln zł straty
Wydawca „Przeglądu” wyszedł na plus
Zysk „Angory” skurczył się o trzy czwarte, wpływy 16 proc. w górę
Zysk „Angory” skurczył się o trzy czwarte, wpływy 16 proc. w górę
Karolina Lewicka publicystką „Polityki”
Karolina Lewicka publicystką „Polityki”
Wydawca „Polityki” obciążony inflacją. Zysk dzięki dywidendzie z TOK FM
„Polityka” najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w I kwartale, „Gość Niedzielny” i „Newsweek Polska” najwięcej straciły
Michał Karnowski dalej prosi o prenumeraty „Sieci”. „Dla siebie lub kogoś innego”
Michał Karnowski dalej prosi o prenumeraty „Sieci”. „Dla siebie lub kogoś innego”
„Polityka” na czele sprzedaży w 2022 roku
„Polityka” najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. Sprzedaż „Newsweek Polska” na poziomie 59 tys. egz.
„Newsweek Polska” podrożał o 2 zł, „Sieci” o 1 zł
„Newsweek Polska” podrożał o 2 zł, „Sieci” o 1 zł
„Gość Niedzielny” podrożał o 2 zł
„Gość Niedzielny” podrożał o 2 zł
„Gazeta Polska” kosztuje już 7,50 zł, a ma tylko 84 strony
Wydawca „Przeglądu” z mniejszymi wpływami i stratą
Wprost.pl z 8 mln internautów, Niezależna i wPolityce przyciągają na najdłużej
„Polityka” najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. „Newsweek” z wyższą sprzedażą niż „Do Rzeczy” i „Sieci” łącznie
„Polityka” liderem tygodników opinii. „Newsweek Polska” na trzecim miejscu
„Przegląd” podrożał o 1,50 zł
„Do Rzeczy” znów drożeje o złotówkę
„Do Rzeczy” znów drożeje o złotówkę
„Polityka” ma prawie 23 tys. cyfrowych subskrybentów
Organizacje dziennikarskie zaniepokojone zwolnieniem Rzeczkowskiego z „Polityki”. Baczyński: zapewnimy mu dalej ochronę prawną
Tygodnik „Sieci” podrożał o złotówkę
„Gość Niedzielny” droższy o 2 zł. „Bardzo trudne realia na rynku”
„Gość Niedzielny” droższy o 2 zł. „Bardzo trudne realia na rynku”
Tygodnik „Polityka” drożeje z 8,50 do 9,90 zł
Wydawnictwo Polityka z 680 tys. zł straty, 3,5 mln zł odpisu dot. Ruchu
Wydawca „Gazety Polskiej” ze spadkiem wpływów o 8 proc. i 373 tys. zł straty
PMPG Polskie Media: 4,4 mln zł mniej bez drukowanego „Wprost”, wpływy z „Do Rzeczy” 1,6 mln zł w dół
„Polityka” wyprzedziła „Gościa Niedzielnego” w sierpniu, „Do Rzeczy” najbardziej w dół
Wydawca „Do Rzeczy” z 350 tys. zł straty, wpływy 2 proc. w górę