Tygodnik „Sieci” podrożał z 10,90 do 11,90 zł przy zachowaniu poprzedniej objętości - wydanie ma zwykle 76 lub 80 stron.
To kolejna podwyżka ceny „Sieci” - z początkiem stycznia br. tygodnik zdrożały z 8,90 do 10,90 zł.
Jak już informowaliśmy, na początku br., wraz ze zmianami władz największych państwowych spółek i instytucji, ich reklamy zniknęły z tytułów mocno popierających Zjednoczoną Prawicę - oprócz „Sieci” i wPolityce.pl także z „Gazety Polskiej”, „Gazety Polskiej Codziennie”, TV Republika i „Do Rzeczy”. Natomiast ze swoimi kampaniami nadal jest w nich obecny Narodowy Bank Polski. Według danych Kantar Media w styczniu br. łączne cennikowe wpływy reklamowe „Sieci” zmalały rok do roku o 15,1 proc.
Zarządzający Fratrią bracia Michał i Jacek Karnowscy wraz z dwoma innymi menedżerami tej spółki uruchomili na początku br. Fundację Media w Polsce, która ma m.in. wspierać niezależność i pluralizm mediów. W „Sieciach” i na wPolityce pojawiły się zachęty, żeby przelewać fundacji pieniądze.

W kwietniu Karnowscy apelowali, żeby przekazywać ich fundacji 1,5 proc. podatku dochodowego. Ponieważ nie ma ona statusu organizacji pożytku publicznego, współpracuje w tym zakresie z Fundacją Mamy i Taty.
W pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Sieci” wynosiła 33 066 egz., o 14,2 proc. więcej niż przed rokiem. Duże wzrosty osiągnęły też „Gazeta Polska” i „Do Rzeczy” (dane Polskich Badań Czytelnictwa).











