PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Polityka” i „Newsweek” wyprzedziły „Gościa Niedzielnego”, którego sprzedaż w kwietniu spadła o 45 proc.
Wydawnictwo Polityka ze wzrostem wpływów, dzięki spadkowi kosztów 1,4 mln zł zysku
W marcu sprzedaż tygodników opinii 12 proc. w dół. „Gość Niedzielny” stracił 38 proc., wyprzedziła go „Polityka”
Internetowy „Wprost” rusza bez redaktora naczelnego. Numery w piątki za 10 zł
„Polityka” z najmniejszym spadkiem sprzedaży, „Sieci” najbardziej w dół
Koniec tygodnika „Wprost”, będą zwolnienia. "Wydawca zarżnął pismo"
Tomasz Lis i Michał Karnowski apelują o kupowanie e-wersji „Newsweeka” i „Sieci”. „Możliwy dwucyfrowy spadek”
„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży w styczniu, „Newsweek Polska” najbardziej w dół
Tygodniki opinii ze spadkami w 2019 roku, „Gazeta Polska” najbardziej w dół. „Wydawnictwa będą miały problem z utrzymaniem się na rynku”
Wprost.pl na czele serwisów tygodników opinii. wPolityce.pl i Niezalezna.pl przyciągają na najdłużej
„Gazeta Polska” z największym spadkiem sprzedaży w listopadzie
„Wprost” i „Gazeta Polska” z największymi spadkami sprzedaży. „Gość Niedzielny” liderem w październiku
„Gazeta Polska” z największym spadkiem w tym roku. „Gość Niedzielny” najchętniej kupowany
„Wprost” na czele tygodników opinii w internecie. Nczas.com przed Newsweek.pl, wPolityce i Niezalezna przyciągają najmocniej
„Wprost” i „Newsweek” najbardziej w dół, „Tygodnik Powszechny” i „Polityka” ze wzrostem sprzedaży
„Newsweek Polska” i „Wprost” z największymi spadkami w lipcu