„Polityka” liderem tygodników opinii. „Newsweek Polska” na trzecim miejscu

Liderem sprzedaży wydania wśród tygodników opinii w pierwszym kwartale br. była „Polityka”, a na podium znalazły się jeszcze „Gość Niedzielny” i „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W pierwszym kwartale 2022 roku liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie tygodników opinii była „Polityka” (Polityka). Jej wynik wyniósł 91 844 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Jego średnia sprzedaż wydania wyniosła 82 474 egz.. Katolicki tygodnik w znacznym stopniu dystrybuowany jest podczas mszy świętych.

Podium uzupełnia „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą wydania na poziomie 65 885 egz. W zeszłym tygodniu szefem tygodnika przestał był Tomasz Lis, który tę funkcję piastował od kwietnia 2012 roku. Obowiązki redaktora naczelnego „Newsweek Polska” przejął Dariusz Ćwiklak, dotychczasowy wicenaczelny tygodnika.

Dalej uplasowały się: „Sieci” (31 081 egz.), „Tygodnik do Rzeczy” (31 656 egz.), „Tygodnik Powszechny” (23 314 egz.), „Gazeta Polska” (19 831 egz.) oraz „Przegląd” (13 052 egz.;).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tomasz-lis-mobing-komisja-dlaczego-odszedl-newsweek-polska-kto-nowym-redaktorem-naczelnym,7169854534407809a ##

Wynik tytułu z przedrukami „Tygodnik Angora” wyniósł 173 461 egz.

grafika

Średnia sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - codziennych gazet w pierwszym kwartale br. wyniosła 755 433 egz. (dane wraz z „Tygodnikiem Angora”).

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny.

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Związkowcy w polskich mediach łączą siły. Chcą udziału w zyskach dla pracowników

Związkowcy w polskich mediach łączą siły. Chcą udziału w zyskach dla pracowników

Ruszyła kolejna edycja programu "Inżynierowie Przyszłości". "Dmuchamy wiatr w wasze żagle"

Ruszyła kolejna edycja programu "Inżynierowie Przyszłości". "Dmuchamy wiatr w wasze żagle"

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna