PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wydawca „Do Rzeczy”: wpływy zmalały o 5,7 proc., 1,77 mln zł odpisu na Ruch
Koszty „Faktów i Mitów” zmalały mocniej od wpływów, wynik netto 452 tys. zł w górę
Koszty „Faktów i Mitów” zmalały mocniej od wpływów, wynik netto 452 tys. zł w górę
„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży w maju. Sprzedaż „Wprost” spadła do 13 tys. egz.
Wydawca „Tygodnika Powszechnego” ze wzrostem wpływów o 20 proc. Dostał zaległe 500 tys. zł od Ruchu, zmalały dotacje
„Gazeta Polska” i „Newsweek Polska” z rekordowymi spadkami. „Tygodnik Powszechny” i „Gość Niedzielny” na plusie
„Gazeta Polska” i „Sieci” z największymi spadkami w pierwszym kwartale 2019 r.
„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży w lutym, „Gazeta Polska” straciła najwięcej
„Polityka”: Mariusz Janicki pierwszym wicenaczelnym, Łukasz Lipiński zastępcą naczelnego
„Polityka”: Mariusz Janicki pierwszym wicenaczelnym, Łukasz Lipiński zastępcą naczelnego
„Sieci”, „Gazeta Polska” i „Do Rzeczy” z rekordowymi spadkami
„Sieci” i „Gazeta Polska” z największymi spadkami w 2018 roku. Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem
Magazyny prawicowe liderami spadków - „Sieci” najbardziej w dół. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”
„Gazeta Polska”, „Sieci” i „Do Rzeczy” z rekordowymi spadkami. „Gość Niedzielny” liderem sprzedaży
„Sieci” i „Gazeta Polska” z największym spadkami w tym roku. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”
„Sieci” z rekordowym spadkiem sprzedaży. „Tygodnik Powszechny” wyprzedził „Gazetę Polską”
„Sieci” z największym spadkiem sprzedaży, tylko „Tygodnik Powszechny” do góry
„Sieci” z największym spadkiem w I półroczu, „Tygodnik Powszechny” i „Przegląd” ze wzrostami
Wzrosły wpływy i zysk „Tygodnika Powszechnego”. „Obniżanie kosztów, utrzymanie wzrostu sprzedaży kioskowej”
Wpływy „Polityki” i „Forum” zmalały o 10 proc. do 41,3 mln zł, przychody Polityki Insight wzrosły o 10 proc. do 5,84 mln zł
Sprzedaż „Gazety Polskiej” spadła o 33 proc., „Tygodnik Powszechny” zyskał najwięcej
Sprzedaż „Sieci” spadła o 32 proc., „Tygodnik Powszechny” zyskał najwięcej
„Sieci” z największym spadkiem w I kwartale, „Tygodnik Powszechny” i „Przegląd” ze wzrostami
Wydawcy tygodników opinii: koszty rosną mocno. „Gazeta Polska” podniosła cenę przy zmianie papieru na lepszy
„Polityka” podnosi cenę o złotówkę. „Podrożały papier i dystrybucja, reklamy to już tylko 18 proc. naszych dochodów”
Sprzedaż „Wprost” spadła do 15 tys. „Tygodnik Powszechny” z największym wzrostem
„Sieci” z największym spadkiem w styczniu, „Tygodnik Powszechny” wyprzedził „Gazetę Polską”
Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku, „Wprost” o 21 proc. w dół
„Do Rzeczy” i „Sieci” najwięcej straciły w listopadzie. Na plusie tylko „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska”
Tygodniki opinii tracą czytelników. Najbardziej „Fakty i Mity” i „Sieci”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w I-III kwartale, „Wprost” o 23 proc. w dół
Tylko „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska” na plusie we wrześniu, „Do Rzeczy” najbardziej w dół
„Do Rzeczy” z największym spadkiem sprzedaży w sierpniu. „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska” na plusie
Rośnie sprzedaż „Gazety Polskiej” i „Tygodnika Powszechnego”, najwięcej stracił „Wprost”