Bauer utworzył zespół reklamy magazynu 'Show'

Dorota Kapturowska została kierownikiem utworzonego właśnie zespołureklamy nowego dwutygodnika "Show" (Wydawnictwo Bauer). Wraz z niąliczy on na razie trzy osoby, ale docelowo zatrudniona ma zostaćjeszcze jedna.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Obowiązki specjalistów ds. reklamy w zespole "Show" objęły AnnaStrzyżewska (ostatnio pracowała w tygodniku "Przekrój") i BarbaraBarcikowska (pracująca poprzednio w miesięczniku "Twój Maluszek",oba tytuły wydawane są przez Edipresse Polska). Szefowa zespołuDorota Kapturowska też wcześniej pracowała w Edipresse - była tamzastępcą dyrektora biura reklamy pism parentingowych.

Zespół reklamy "Show" wchodzi w skład działu reklamy pismluksusowych Wydawnictwa Bauer kierowanego przez Beatę Madeję. Domomentu jego skompletowania sprzedaż reklam w dwutygodnikukoordynowała Agnieszka Galińska, starszy specjalista w zespolereklamy "Twojego Stylu".

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa