„Baw się modą” - zachęca w reklamach TK Maxx (wideo)

17 września startuje jesienna kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych TK Maxx. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Baw się z nami modą z całego świata” dział marketingu TK Maxx przygotował wspólnie z domem mediowym MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jesienna kampania TK Maxx nawiązuje do zabawy oddzieżą i stylizacjami ze światowych stolic mody: Londynu, Mediolanu, Nowego Yorku i Paryża. Reklamy informują też, że w tej sieci sklepów dostępne są ubrania pochodzące w 90 proc. z aktualnych kolekcji znanych marek i projektantów, a sprzedawane do 60 proc. taniej od średnich cen w Polsce i na świecie.

Akcja - zaplanowana do 14 października - obejmie telewizję (kanały z oferty TVN, Polsatu, Atmediów i Discovery), prasę (magazyny kobiece i lifestyle’owe), internet (reklamy na największych portalach, serwis tkmaxx.pl) oraz kina (Multikino i Cinema City).

Kreację kampanii przygotował dział marketingu TK Maxx, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC Global. Spot reklamowy nakręcono w różnych częściach Londynu, w Argentynie i Patagonii, a jego reżyserem jest Anders Hallberg.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów