W wybranych centrach handlowych pojawiły się ogromne, bajecznebombki. W środku bombek, poprzez internet można wysłać wiadomośćinformującą BBC Entertainment o wymarzonym prezencie gwiazdkowym.Następnie życzenie jest publikowane na stronie internetowejpoland.bbcentertainment.com/konkurs.html, na której odwiedzającybędą na nie głosować. Marzenie, które otrzyma największą ilośćgłosów, zostanie spełnione przez BBC Entertainment.
Bombki pojawiły się w następujących miejscach:
Złote Tarasy - Złota 59, WarszawaStary Browar - Półwiejska 32, PoznańGaleria Kazimierz - Podgórska 34, KrakówSilesia City Center - Chorzowska 109A, KatowiceManhattan - Grunwaldzka 82, Gdańsk
Akcja jest wzmocniona kampanią w lokalnych stacjach radiowych:radiu Eska w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku oraz RMF Maxw Krakowie. BBC jest sponsorem poranków, w trakcie, których nasłuchaczy czekają konkursy i mnóstwo nagród. Dodatkowo w paśmie"imprezowy rozkład dnia" dj-e zapraszają do odwiedzenia bombek BBCEntertainment. Oprócz radia wykorzystany został również interet:mailing wirusowy, w którym rozsyłany jest link do strony z grą BBCoraz kampania na portalu wp.pl.

Kampania została przygotowana przez Mediaedge:cia











