BBC Prime w mediach

Jesienna kampania wizerunkowa BBC Prime

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kanał BBC PRIME przeprowadzi w październiku kampanię, mającą na celu wzmocnienie rozrywkowego wizerunku kanału.

Od 24 września do 17 października pokażą się reklamowe spoty BBC Prime, prezentujące wielką brytyjską rozrywkę. Spoty emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - TVN, TVP3, TVN7 i Tele5 oraz w UPC Telewizji Kablowej, na kanałach National Geographic, CNN, Discovery, Cartoon Network/TCM i Animal Planet, w wybranych miastach - Warszawie, Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Lublinie, Szczecinie, Wrocławiu, Bydgoszczy i Opolu.

W numerze Vivy!, wychodzącym na rynek 7 października ukaże się konkurs BBC Prime dotyczący najstarszej w Europie i najpopularniejszej listy przebojów Top Of The Pops, w którym wygraną będzie wycieczka do studia BBC w Londynie na nagranie TOTP. W numerze Tele Świata, wychodzącym na rynek 11 października ukaże się konkurs dotyczący kryminalnego serialu Budząc zmarłych, w którym wygraną będzie wycieczka do Londynu na przedświąteczne zakupy. Również w jesiennym wydaniu magazynu Contact Brytyjsko Polskiej Izby Handlowej, wydawanym w języku angielskim, ukaże się reklama BBC Prime.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach