Svenska Cellulosa Aktiebolaget (SCA) jest producentem środków higieny osobistej, właścicielem takich marek jak Tena Lady, Tena Pants. Są to produkty higieniczne zapewnianiające ochronę i komfort osobom, które muszą radzić sobie w codziennym życiu z problemem nietrzymania moczu.
Współpraca między BBDO Warszawa i SCA rozpoczęła się jeszcze w roku 2014 i jest efektem rozstrzygnięcia globalnego przetargu. W jego wyniku budżety kreatywne marek Tena Lady, Tena Pants, Libresse, Bodyform oraz produktów kosmetycznych marki Demak’up obsługuje sieć BBDO.
W przypadku Polski współpraca dotyczy produktów kosmetycznych oraz produktów higieny osobistej, w tym przede wszystkim marki Tena. Jednym z pierwszych projektów zrealizowanych przez BBDO Warszawa jest audyt strategiczny stanu obecnego i potencjału rozwoju jednego z kluczowych produktów w portfolio marki Tena.

Bartosz Gomółka, head of planning department w BBDO Warszawa, odmówił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl udzielenia bardziej szczegółowych informacji na temat planowanych działań reklamowych dla marki Tena, tłumacząc to ochroną interesów biznesowych klienta. - O rozpoczęciu działań reklamowych będziemy informowali w momencie, gdy to nastąpi. Nie możemy podawać takich informacji wcześniej, bo byłoby to korzystne dla konkurentów firmy - stwierdził Gomółka.
Zdradził jedynie, że proces strategiczny, nad którym BBDO pracowała dla SCA, obejmował duży projekt badawczy (jego realizacją zajęła się firma TNS), dokonaną przez BBDO wtórną analizę danych z badania oraz danych biznesowych klienta, realizację warsztatów strategicznych i wypracowanie rekomendacji biznesowo-komunikacyjnych, które znajdą zastosowanie w przyszłej kampanii.

- Producent chce umacniać swoją pozycję lidera rynku specjalistycznych produktów higienicznych chroniących przed skutkami nietrzymania moczu oraz edukować Polki w zakresie radzenia sobie z tym problemem, który wciąż jest w naszym kraju społecznym tabu. Wskazuje na to relatywnie niski poziom stosowania przez Polki profesjonalnych środków zabezpieczających na tle nie tylko krajów zachodnich, ale także sąsiadów z Europy Środkowej - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Gomółka.
Marka Tena Lady ostatnio dość szeroko reklamowana była w 2012 roku. Wówczas kampania obejmowała telewizję, prasę i internet (zobacz szczegóły).











