BCMFD media communications dla Światowego Dnia Serca we Wrocławiu

Polskie Towarzystwo Kardiologiczne po raz szósty zdecydowało się nawspółpracę przy organizacji Ogólnopolskich obchodów Światowego DniaSerca z agencją BCMFD media communications.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja BCMFD będzie odpowiedzialna za kompleksowe przygotowaniecentralnych obchodów Światowego Dnia Serca, które odbędą się 27września 2009 r. na wrocławskim Rynku.

Agencja zajmie się m.in. organizacją tego wydarzenia,pozyskaniem sponsorów, patronów medialnych oraz działaniami mediarelations. Oprócz lekarzy kardiologów udział co roku w tym wielkimwydarzeniu plenerowym biorą artyści, dziennikarze, sportowcy. W tymdniu oferowane są przez sponsorów bezpłatne badania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"