Będą kampanie o dostępności cyfrowej. Resort szuka agencji

Ministerstwo Cyfryzacji chce wybrać w przetargu agencję do kampanii informacyjno-promocyjnych poświęconych dostępności cyfrowej. Działania mają potrwać do końca stycznia 2028 roku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Będą kampanie o dostępności cyfrowej. Resort szuka agencji
fot. Ministerstwo Cyfryzacji

Przetarg dotyczy kompleksowej organizacji (zaplanowanie, przygotowanie, przeprowadzenie) kampanii informacyjno-promocyjnych poświęconych dostępności cyfrowej.

Działania będą skierowane do trzech grup docelowych: społeczeństwa, osób decyzyjnych w podmiotach publicznych oraz webmasterów i projektantów.

Kampanie będą realizowane w internecie, w tym płatne, z wykorzystaniem profili resortu, m.in. na Facebooku, Instagramie, platformie X, na YouTube, LinkedIn oraz z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych.

Działania będą prowadzone od zawarcia umowy z wybraną agencją (najpóźniej 5 października br.) do końca stycznia 2028 roku. Podzielone będą na 5 etapów - każdy ma trwać 6 miesięcy. 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 15 lipca. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Prowly.com daje więcej za resztę akcji Brand24. Kolejna oferta

Prowly.com daje więcej za resztę akcji Brand24. Kolejna oferta

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Nowa copywriterka w FCB Warsaw

Nowa copywriterka w FCB Warsaw