Berg Insight: 13,5 mld euro ma mobilną reklamę w 2015 r.

W 2009 roku globalny rynek mobilnego marketingu i reklamy był wart 1,7 miliarda euro.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do roku 2015 wartość tego rynku będzie rosła rocznie średnio o 41 proc. i osiągnie wówczas poziom 13,5 miliarda euro - prognozuje firma analityczna Berg Insight.

Za pięć lat mobilny kanał ma być w skali globalnej odpowiedzialny za 15,4 proc. wydatków na reklamę w przestrzeni cyfrowej oraz za 3,4 proc. nakładów na reklamę w ogóle.

Według Berg Insight, kanał mobilny staje się integralną częścią działań marketingowych, co ułatwia rosnąca powszedniość konsumpcji mobilnych mediów przez konsumentów.

"Telefony komórkowe są bardzo osobistymi urządzeniami, które ludzie zawsze mają przy sobie i w większości przypadków włączone. To daje możliwości marketingowe, których innym kanałom brakuje" - stwierdził Rickard Andersson, analityk Berg Insight.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela