Besim Fashion&Media przejmuje udziały w serwisach FashionBiznes, Miumag i Lamode

Nowo powstałe wydawnictwo Besim Fashion&Media rozpoczęło proces zakupu serwisów internetowych skupionych wokół tematyki dóbr luksusowych, inicjując  w ten sposób proces konsolidacji tego segmentu rynku. Inwestorem strategicznym jest Besim Group, który posiada obecnie większościowy pakiet udziałów w Spółce.

materiał reklamowy
materiał reklamowy
Udostępnij artykuł:

Biorąc pod uwagę charakter działalności, Besim Fashion&Media wpisuje się w format wyspecjalizowanych podmiotów pokrywających określony fragment rynku reklamowego. Obecnie w portfelu wydawnictwa znajdują się 3 serwisy, a w planach jest zakup i akwizycja kolejnych. Na czele wydawnictwa w charakterze Prezeski Zarządu stanęła Urszula Wiszowata-Pilic, która swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Zalando oraz Chanel w centrali spółki w Nowym Jorku. Z ramienia Miumag wspiera ją członek zarządu Weronika Adamowicz, a Michał Dziwniel, który przez lata pracował jako Senior Product Owner w Ringier Axel Springer, skupi się na rozwoju w zakresie technologii serwisów oraz tworzeniu produktu reklamowego.

Stworzenie wyspecjalizowanego wydawnictwa operującego w określonym segmencie rynku jest dla mnie kolejnym, ważnym wyzwaniem zawodowym. Zauważam, że na rynku reklamowym poza zasięgiem równie istotna jest jakość użytkownika oraz jego zaangażowanie w treści wyspecjalizowane, zagregowane w jednym miejscu. Jednocześnie moje doświadczenie z Zalando nauczyło mnie rozumieć potrzeby e-commerce - również w obszarze takich usług jak content commerce lub performance marketingu, stąd intensywne prace w Spółce nad stworzeniem portfela usług właśnie w tym obszarze - komentuje Prezeska Zarządu Besim Fashion&Media

Besim Fashion&Media przejęło 100% udziałów w serwisach FashionBiznes.pl oraz 100% udziałów w Lamode.info, a także 40% udziałów w spółce Miumag, co stanowi podstawę pod kolejne akwizycje. Łącznie wszystkie serwisy posiadają zasięg 250 000 użytkowników miesięcznie. Średni czas spędzony w serwisie na sesję to 1,5 minuty.

FashionBiznes.pl jest głosem branży kreatywnej i łączy świat mody, urody i biznesu. Serwis powstał w 2013 roku z potrzeby rynku i dziś gromadzi wokół siebie bardzo zaangażowaną społeczność ponad 100 tys. użytkowników - kadry zarządzające, przedsiębiorców oraz modowych insiderów, którzy szukają pracy, wiedzy i inspiracji.

grafika

Drugi z portali - LaMode.info jest jednym z pierwszych serwisów stworzonych na polskim rynku w sektorze witryn premium, który od roku 2009 działa w obrębie branży mody i urody oraz kategorii lifestyle. To internetowy odpowiednik papierowych pism o modzie, skupiony wokół tematyki luksusowego stylu życia.

grafika

Ostatni z portfela spółki - Miumag.pl, który jest skierowany do najmłodszej grupy odbiorców z pokolenia Generacji Z i Millenialsów, to przede wszystkim newsy ze świata mody i gwiazd, najnowsze trendy, luksusowe nowości kosmetyczne oraz porady z dziedziny urody i fitnessu.

grafika

Zespół zalążkowy wydawnictwa Besim Fashion&Media tworzą specjaliści z takich projektów jak Ringier Axel Springer Polska, Agora czy Puls Biznesu. - Wierzę, że tylko osoby mające ugruntowane doświadczenia z rynku mediów, są w stanie stworzyć podmiot o wysokiej jakości biznesowej - dodaje Urszula Wiszowata-Pilic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online