„Bezcenne chwile” w kampanii Lufthansy

W radiu, prasie i internecie rozpoczyna się kampania Lufthansy reklamująca tanie przeloty w Europie. Akcja – przygotowana przez McCann Ericsson i MindShare Polska – przebiega pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Lufthansy podkreśla, że w ofercie tych linii do połowy kwietnia dostępne są w promocyjnych cenach bilety na loty do różnych miast europejskich, m.in. Brukseli, Frankfurtu, Mediolanu, Monachium, Londynu, Paryża i Rzymu. Przekaz  pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy” jest oparty na wizerunku pasażerów.

grafika

Akcja jest prowadzona w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Metro”, „Rzeczpospolita”, „Polityka”, „Newsweek”), internecie (WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl) oraz radiu (RMF Classic, RMF Max, RMF FM, Radio Zet, PR Program 3 oraz wybrane stacje regionalne). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca marca – przygotowała agencja McCann Erickson, natomiast za zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"