Bezpieczny import z Chin za 25 tysięcy złotych?

500 miliardów euro warta jest wymiana towarów handlowych Europy z Chinami. Coraz częściej po swój kawałek wielomiliardowego tortu sięgają małe przedsiębiorstwa – firmy prowadzące sprzedaż online. Okazuje się, że już niewielka inwestycja rzędu 25 tys. zł może być gwarancją udanego importu i pierwszym krokiem do dużych zysków w handlu z Państwem Środka.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Joanna Wajdzik i Michał Łebkowski to praktycy działający od lat na linii Warszawa – Pekin. Doświadczeni importerzy opowiedzieli na łamach czasopisma sprzedawców internetowych „Mensis.pl” o tym jak bezpiecznie i efektywnie przeprowadzić transakcje handlowe z Chinami.

Dziś docieramy do kilkunastu tysięcy sprzedawców internetowych. Wśród nich liczną grupę stanowią mali przedsiębiorcy, dla których wizja handlu z Dalekim Wschodem była mglista, a często zupełnie niedostępna. Chcemy edukować tę grupę przedsiębiorców i wskazywać możliwości rozwoju ich biznesów – mówi Krzysztof Rdzeń, pomysłodawca i redaktor naczelny „Mensis.pl”. To już dziewiąty miesiąc w którym Mensis wskazuje nie tylko potencjał różnorodnych działań marketingowych ale rysuje obraz szerszych możliwości rozwojowych sektora e-commerce jak poszukiwanie inwestora branżowego (majowy numer „Mensis.pl”), nieszablonowe działania PR z blogerami (czerwcowe wydanie „Mensis.pl”) lub właśnie szanse i zagrożenia płynące z handlu ze Wschodem, które prezentujemy w bieżącym wydaniu czasopisma – dodaje Rdzeń.

Czy handel z Dalekim Wschodem jest bezpieczny i co robić by zmniejszyć prawdopodobieństwo błędnej inwestycji podpowiada Joanna Wajdzik, prawniczka specjalizująca się w zagadnieniach handlu ze wschodem. Ramy importu, rozkład kosztów i spis procedur jakie należy przejść w czasie pierwszego importu wskazał Michał Łebkowski, założyciel serwisu BigChina.pl

W celu pobrania najnowszego numeru magazynu Mensis.pl zapraszamy na stronę www.mensis.pl

Ponadto w najnowszym numerze pojawiły się artykuły dotyczące użyteczności i dostępności sklepów internetowych, a także ich wiarygodności. To niezbędne elementy determinujące ostateczny sukces bądź porażkę e-commercowych przedsięwzięć, dlatego zawsze na łamach miesięcznika jest miejsce na tak istotne tematy – podkreśla Krzysztof Rdzeń.

Inny interesujący materiał, który daje dużo do myślenia to felieton Andrzeja Lemańskiego snujący wizję internetu w telewizji. Telewizja w internecie już jest zatem czas na internet w telewizji podkreśla autor, mówiąc o szerokich możliwościach prowadzenia tanich kampanii reklamowych dzięki produktom typu Google AdWords w świecie TV. Czy to możliwe, z pewnością przekonamy się niebawem, tymczasem zapraszamy do lektury najnowszego wydania „Mensis.pl na stronie http://mensis.pl/aktualnosci/mensis-pl-nr-9-zapraszam-do-lektury/

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów