W Banku Gospodarstwa Krajowego powstał nowy departament, który integruje wszystkie kanały komunikacji: marketingowy, relacje z mediami, kanały online, komunikacji wewnętrznej oraz zaangażowania społecznego. Składa się z czterech biur.
Na jego czele stanął Marcin Ochmański, który ma ponad 18-letnie doświadczenie w branży mediów, reklamy i PR. Zdobywał je w wielu organizacjach z branży. Wcześniej pełnił funkcję członka zarządu w agencji PR i zastępcy rzecznika prasowego Urzędu m. st. Warszawa. Pracował także jako reporter w Polskiej Agencji Prasowej. Przez 9 ostatnich lat był prezesem warszawskiej spółki Warexpo, która działa w branży reklamy out of home.
Poprzednio - przed wprowadzeniem zmian w strukturze - w BGK funkcjonował departament marketingu i komunikacji zewnętrznej. Jego dyrektorem był do marca br. Łukasz Szelecki, który w banku pracował od początku 2022 roku. Szelecki już nie pracuje w Banku Gospodarstwa Krajowego.












