Deon na czele serwisów religijnych. Ponad godzinę w witrynie Świadków Jehowy i aplikacji z biblią

Wśród witryn o tematyce religijnej liderem zasięgowym jest niezmiennie Deon.pl, jako jedyny ma powyżej miliona użytkowników. Natomiast na portalu Świadków Jehowy i w aplikacji Pismo Święte PL internauta spędza średnio ponad godzinę. Witryny „Niedzieli” i „Gościa Niedzielnego” są dużo popularniejsze od serwisu Radia Maryja.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Deon na czele serwisów religijnych. Ponad godzinę w witrynie Świadków Jehowy i aplikacji z biblią

Deon.pl w październiku br. odwiedziło 1,19 mln użytkowników, czyli równo 4 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził tam średnio 2 minuty i 21 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

W tej ostatniej statystyce bezkonkurencyjne są dwie winne witryny. Serwis Świadków Jehowy JW.ORG, jako strona www i aplikacja mobilna JW Library, przyciągnął 899,7 tys. internautów (3,03 proc. zasięgu), każdego średnio na godzinę, 29 minut i 20 sekund. Natomiast w aplikacji Pismo Święte PL każdy z 323,8 tys. odwiedzających spędził przeciętnie godzinę, 21 minut i 36 sekund.

„Niedziela” nad „Gościem Niedzielnym” i Radiem Maryja

Serwis tygodnika „Niedziela” odwiedziło 665,2 tys. internautów, spędzając tam średnio po 4 minuty i 16 sekund. „Niedziela” jest popularniejsza w sieci innych tytułów pozainternetowych: witryna „Gościa Niedzielnego” zanotowała 581,1 tys. użytkowników oraz 2 minuty i 6 sekund przeciętnego czasu korzystania, a serwis Radia Maryja - 322,9 tys. użytkowników oraz minutę i 12 sekund średniego czasu.

Stacja7.pl przyciągnęła 612 tys. internautów, średnio na dokładnie 4 minuty, Opoka.org.pl - 578,5 tys. użytkowników przeciętnie na minutę i 42 sekundy, a Aleteia.org - 561 tys. użytkowników średnio na 2 minuty i 41 sekund.

Polska wersja tego ostatniego serwisu zniknęła pod koniec października. - Z przyczyn finansowych - środki pochodzące z reklam oraz bezpośrednie wsparcie od naszych najwierniejszych Czytelników okazały się niewystarczające - wyjaśnił jej redaktor naczelny Konrad Sawicki.

grafika

Miesiąc do miesiąca Deon.pl zyskał 129,1 tys. użytkowników (12,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 12 sekund (19,4 proc.). Platforma świadków Jehowy przy wzroście liczby odwiedzających o 140,3 tys. (18,5 proc.) zanotowała spadek przeciętnego czasu korzystania o 14 minut i 27 sekund (13,9 proc.).

Coraz dłużej w aplikacji Pismo Święte PL

Witryna „Niedzieli” osiągnęła wzrost o 27,2 tys. użytkowników (4,3 proc.) oraz minutę i 12 sekund średniego czasu korzystania (47,1 proc.), a Stacja7.pl - 41,3 tys. internautów (7,2 proc.) i 14 sekund średniego czasu (5,7 proc.).

W obu statystykach zwiększyły się też wyniki aplikacji Pismo Święte PL: zyskała 107,7 tys. użytkowników (49,8 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 9 minut i 58 sekund (13,9 proc.).

Z kolei w serwisie „Gościa Niedzielnego” ubyło 79,9 tys. internautów (12,1 proc.), a średni czas korzystania zmalał o 21 sekund (14,3 proc.). Aleteia.org straciła aż 360,4 tys. użytkowników (39,1 proc.).

W witrynie Radia Maryja liczba odwiedzających prawie się podwoiła (wzrost o 155,2 tys., czyli 92,5 proc.), za to średni czas spędzony przez każdego zmalał o 27 sekund (27,3 proc.). Natomiast Brewiarz.pl zanotował wzrost o 96,7 tys. użytkowników (64,9 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 12 minut i 43 sekundy (65,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska