Na razie udostępniono krótki spot wizerunkowy zapowiadający bożonarodzeniową kampanię Biedronki. W reklamie bombki schowane w kartonie po zapachach wypieków i gotowania przed Bożym Narodzeniem domyślają się, że święta są już niebawem.
- Niech połączy nas wspólne gotowanie! - podkreślono w opisie spotu.

Trzy tygodnie temu Biedronka zaczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Więcej świeżości w codzienności”, której bohaterami są pracownicy tej sieci sklepów dbający o świeżość sprzedawanych tam owoców i warzyw.
W połowie listopada skończyła się kolejna odsłona promocji „Gang Słodziaków”. Z kolei od lipca br. cotygodniowe promocje cenowe w Biedronce są reklamowane pod hasłem „Ale tydzień!”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-oferuje-nowa-aplikacje-w-trybie-ar-zabawki-z-gazetki-w-trojwymiarowej-wersji-jak-sciagnac-jak-korzystac-jak-dziala-android-ios,7170807454898305a ##
Działania reklamowe Biedronki obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za obsługę komunikacji reklamowej marki odpowiadają agencja Duda Polska (kreacja reklam), agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (aktywności w internecie) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).

W trzecim kwartale br. sprzedaż w sieci Biedronka wzrosła o 10,9 proc. do 3,2 mld euro. Natomiast sprzedaż w złotych w porównywalnej liczbie sklepów (LfL, like-for-like) poszła w górę o 7,8 proc. Na koniec września działały 2 932 sklepy Biedronka, o 32 więcej niż na koniec ub.r.











