Właściciel Biedronki, do którego należy tez sieć drogerii Hebe, najlepszy do największych reklamodawców w Polsce. Według danych Nielsen Audience Measurement spoty telewizyjnej jej marek wygenerowały w ub.r. 44,2 tys. punktów ratingowych GRP, o 18,7 proc. mniej niż przed rokiem.
Natomiast cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska we wszystkich mediach oprócz internetu wyniosły w ub.r. 505,4 mln zł, po wzroście o 5,8 proc. rok do roku (dane Kantar Media).
Na początku br. zmieniła się konwencja kreatywna reklam Biedronki. W kampaniach produktowych slogan „Ale tydzień!” został zastąpiony przez „Biedronkowe oszczędności”. Równocześnie rozpoczęto cykl akcji wizerunkowych pod hasłem „Do Biedronki idę”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-gang-mocniakow-jak-zdobyc-maskotki-lista-promocja,7169642672563841a ##

Koszty operacyjne Duda Polska w ub.r. sięgnęły 44,94 mln zł, po wzroście rok do roku o 3,4 proc. Stanowiące zdecydowaną większość wydatki na usługi obce zwiększyły się z 40,6 do 41,72 mln zł.
Nakłady agencji na wynagrodzenia wzrosły z 2,14 do 2,49 mln zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 364,9 do 404,7 tys. zł. Przeciętne zatrudnienie w agencji zwiększyło się z 9,83 do 10,92 etatów.
Zysk sprzedażowy zmalał z 6,58 do 5,65 mln zł, a zysk netto - z 5,27 do 4,33 mln zł. Agencja zapłaciła w ub.r. 1,47 mln zł podatku dochodowego, wobec 1,21 mln zł.
Z zeszłorocznego zysku 3,64 mln zł przeznaczono na dywidendę, a 691,1 tys. zł na kapitał rezerwowy.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021











