W ramach promocji z rabatami wynoszącymi ok. 40-50 proc. dostępne są po dwa opakowania wybranych kaw rozpuszczalnych Jacobs oraz słodyczy Wedla, Merci, Toffifee, Raffaello, Ferrero Rocher, Magnetic i Luximo.
Promocja zaczęła się w niedzielę. Potrwa do najbliższej soboty lub wyczerpania zapasów promocyjnych produktów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-nowy-system-wynagrodzen-premie-i-nagrody-za-frekwencje,7171175614851201a ##
Spoty reklamujące promocję pokazują, jak para dzieci odwiedza babcię i dziadka. Kobiecie dają słodycze, a mężczyźnie robią kawę.
Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową Biedronki odpowiadają agencja reklamowa Duda Polska (kreacja kampanii) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).












