Biedronka promuje słodycze i kawę na Dzień Babci i Dziadka (wideo)

W sklepach Biedronka ruszyła promocja związana z Dniem Babci i Dziadka. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Duda Polska i Wavemaker.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Biedronka promuje słodycze i kawę na Dzień Babci i Dziadka (wideo)

W ramach promocji z rabatami wynoszącymi ok. 40-50 proc. dostępne są po dwa opakowania wybranych kaw rozpuszczalnych Jacobs oraz słodyczy Wedla, Merci, Toffifee, Raffaello, Ferrero Rocher, Magnetic i Luximo.

Promocja zaczęła się w niedzielę. Potrwa do najbliższej soboty lub wyczerpania zapasów promocyjnych produktów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-nowy-system-wynagrodzen-premie-i-nagrody-za-frekwencje,7171175614851201a ##

Spoty reklamujące promocję pokazują, jak para dzieci odwiedza babcię i dziadka. Kobiecie dają słodycze, a mężczyźnie robią kawę.

 

Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Za obsługę marketingową Biedronki odpowiadają agencja reklamowa Duda Polska (kreacja kampanii) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+