W ramach promocji „Oszczędzaj połowę” w poniedziałek 27 kwietnia ceny wybranych produktów żywnościowych są w sklepach Biedronka obniżone o ok. 50 proc. W przypadku masła Mleczna Dolina taka zniżka jest dostępna przy zakupie trzech opakowań, a w przypadku Kiełbasy Śląskiej Dolina Wędlin - przy zakupie dwóch (tu promocja ruszyła już w niedzielę i obowiązuje do 2 maja).

Nieco inna oferta obowiązywała w ramach tej promocji w zeszłą niedzielę.
W tym tygodniu sklepy Biedronka pod hasłem „#czasnagrillwdomu” promują produkty na grilla.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-lidl-kaufland-najpopularniejsze-sieci-handlowe-w-polsce,7170713973270657a ##
Promocję „Oszczędzaj połowę” wspiera kampania oparta na spocie, którego bohaterowie grillują na balkonach swoich mieszkań. Starszy pan przygotowane jedzenie spuszcza sąsiadom z dołu w koszyku na sznurku.
To kolejna kampania Biedronki pokazująca nowe zachowania ludzi w czasie epidemii koronawirusa. W wielkanocnych reklamach bohaterowie przy świątecznych stołach rozmawiali z mieszkającą gdzie indziej rodziną poprzez wideokomunikatory.

Działania reklamujące Biedronkę obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja Duda Polska, za aktywności w internecie - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-sklepy-zakupy-w-aplikacji-glovo-w-ktorych-miastach-jak-dziala-jaka-cena-dostawy,7170721200711809a ##
Poprzednia duża promocja w Biedronce ruszyła na początku marca pod hasłem „100 produktów taniej”.
W ub.r. Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, zanotowało wzrost przychodów o 8,9 proc. do 55,57 mld zł oraz 2,24 mld zł zysku netto. Na koniec ub.r. liczba pracowników firmy przekroczyła 68 tys., a liczba sklepów Biedronka - 3 tys.











