„Oszczędzaj połowę” - grillowanie na balkonie reklamuje promocję w Biedronce (wideo)

W sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ruszyła nowa, codzienna promocja „Oszczędzaj połowę”. Wspiera to kampania reklamowa nawiązująca do sezonu grillowego i izolacji społecznej w czasie epidemii koronawirusa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Oszczędzaj połowę” - grillowanie na balkonie reklamuje promocję w Biedronce (wideo)

W ramach promocji „Oszczędzaj połowę” w poniedziałek 27 kwietnia ceny wybranych produktów żywnościowych są w sklepach Biedronka obniżone o ok. 50 proc. W przypadku masła Mleczna Dolina taka zniżka jest dostępna przy zakupie trzech opakowań, a w przypadku Kiełbasy Śląskiej Dolina Wędlin - przy zakupie dwóch (tu promocja ruszyła już w niedzielę i obowiązuje do 2 maja).

grafika

Nieco inna oferta obowiązywała w ramach tej promocji w zeszłą niedzielę.

 

W tym tygodniu sklepy Biedronka pod hasłem „#czasnagrillwdomu” promują produkty na grilla.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-lidl-kaufland-najpopularniejsze-sieci-handlowe-w-polsce,7170713973270657a ##

grafika

Promocję „Oszczędzaj połowę” wspiera kampania oparta na spocie, którego bohaterowie grillują na balkonach swoich mieszkań. Starszy pan przygotowane jedzenie spuszcza sąsiadom z dołu w koszyku na sznurku.

To kolejna kampania Biedronki pokazująca nowe zachowania ludzi w czasie epidemii koronawirusa. W wielkanocnych reklamach bohaterowie przy świątecznych stołach rozmawiali z mieszkającą gdzie indziej rodziną poprzez wideokomunikatory.

 

Działania reklamujące Biedronkę obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja Duda Polska, za aktywności w internecie - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-sklepy-zakupy-w-aplikacji-glovo-w-ktorych-miastach-jak-dziala-jaka-cena-dostawy,7170721200711809a ##

W ub.r. Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, zanotowało wzrost przychodów o 8,9 proc. do 55,57 mld zł oraz 2,24 mld zł zysku netto. Na koniec ub.r. liczba pracowników firmy przekroczyła 68 tys., a liczba sklepów Biedronka - 3 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD