Spot Biedronki pokazuje ważne sytuacje dla relacji matki z synem: od zdjęcia z niemowlakiem, przez czytanie bajek na dobranoc, wspólną grę w szachy i wyprowadzkę syna z rodzinnego domu do odwiedzin z wnukiem.
Lektorka podkreśla, że każdej mamie warto podziękować „słowem, gestem czy prezentem”.

Biedronka z okazji Dnia Matki przygotowała promocję dotyczącą wybranych damskich perfum i kremów do twarzy. Oferta jest dostępna dla posiadaczy kart Moja Biedronka
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-vouchery-za-kupno-podpasek-tamponow-razem-zacznijmy-okres-zmian,7170189628675713a ##
Za kreację i produkcję reklam Biedronki odpowiada agencja Duda Polska, za aktywności w internecie - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
W pierwszym kwartale br. przychody sieci Biedronka wyniosły 3,4 mld euro, co oznacza wzrost o 3,9 proc. rdr. Wpływy liczone w złotych zwiększyły się o 9,2 proc. rdr, a sprzedaż porównywalna - o 6,5 proc. Na koniec marca tego roku sieć Biedronka liczyła 3 130 sklepów, o 120 więcej niż rok wcześniej.











