Bielmar reklamuje margarynę i olej Fithia w prasie i na outdoorze

Z początkiem czerwca ruszyła kampania nowej marki margaryny i olejów rzepakowych - Fithia (produkowanych przez ZT Bielmar). Działania są prowadzone w prasie i na nośnikach outdoorowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bielmar reklamuje margarynę i olej Fithia w prasie i na outdoorze

Promowana linia obejmuje oleje rzepakowe rafinowane z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno oraz produkty do smarowania pieczywa. Jak twierdzi producent, Fithia ma odpowiadać na trendy konsumenckie w zakresie zdrowego stylu życia.

W skład linii wchodzą trzy warianty oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia: z dodatkiem oleju lnianego tłoczonego na zimno, z dodatkiem oleju z pestek dyni tłoczonego na zimno i z dodatkiem oliwy z oliwek extra virgin oraz produkty do smarowania pieczywa z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno.

Kampania wspierającą launch produktu obejmuje billboardy w największych miastach Polski oraz reklamy prasowe w pismach o tematyce poradnikowej i lifestylowej. Zakup mediów i działania PR dla produktu zrealizowała agencja Zaza Media.

Bielmar ostatnio był aktywny reklamowo wiosną br., w kampanii pod hasłem „Chwalmy się tradycją” promował margarynę Palma.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela