"Big Brother" bez VIP-ów miał gorsze udziały

Zakończona w niedzielę druga odsłona piątej edycji programu "BigBrother" z udziałem zwykłych ludzi miała gorszy udział w rynku niżpierwsza część tej serii, w której widzowie podglądali znanych ilubianych. Największa popularnością cieszyły się niedzielne ringi.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Trwająca od 7 kwietnia do 1 czerwca br. druga odsłona piątejedycji "Big Brothera" przyciągała przed ekrany średnio 231 tys.widzów. Udział TV 4 w rynku podczas emisji reality show wyniósł2,08 proc. (w grupie 4+) i 2,52 proc. (w 16-49) - wynika z danychAGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

Emitowana wcześniej, bo od 2 marca od 7 kwietnia br. pierwszaczęść piątej edycji, w której brały udział gwiazdy, miała wyżsześrednie udziały w rynku - wyniosły one odpowiednio 3,09 proc. i3,87 proc. (program oglądało przeciętnie 377 tys. osób.)

W tej odsłonie piątej serii największą widownię miały niedzielneringi. Ich średnia oglądalność wyniosła 364 tys. osób przy udzialena poziomie 3,17 proc.

Na drugim miejscu znalazły się nadawane w dni powszednie wydaniaprogramu o 20.00. Obejrzało je średnio 260 tys. widzów, co dałostacji udział wynoszący 1,85 proc.

Emitowane po 23.00 odcinki "Extra" miały 187 tys. widzów i 2,79proc. udziału, wydania "Prosto z domu" pokazywane o 18.30 - 106tys. widzów i 1,08 proc. udziału, a niedzielne "Omnibusy" - 132tys. widzów i 1,23 proc. udziału.

Na reklamach nadawanych wokół drugiej części piątej edycjiCzwórka zarobiła w sumie 11,3 mln zł. Dla porównania krótszapierwsza odsłona tej edycji dała stacji przychody wynoszące prawie11 mln zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Zwycięzcą drugiej części "Big Brothera 5" został JanuszStrączek. Na razie nie wiadomo, czy Czwórka pokaże kolejną edycjęreality show.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa