Argentyńczycy przygotowali billboardy, które doświetlają drogi

Argentyńska firma ubezpieczeń komunikacyjnych La Caja zrealizowała kampanię, która miała podnieść poziom bezpieczeństwa na drogach. Razem z agencją TBWA/Buenos Aires przygotowała billboardy, które dodatkowo oświetlały mniej uczęszczane drogi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Argentyńczycy przygotowali billboardy, które doświetlają drogi

W Argentynie istotnym problemem infrastrukturalnym jest duży odsetek niskiej jakości, nieoświetlonych i trudno przejezdnych dróg. To często przyczyna wypadków.

Firma La Caja i agencja TBWA/Buenos Aires we współpracy z Narodową Organizacją Bezpieczeństwa Drogowego opracowała listę miejsc, w których niewidoczne zakręty mogą być potencjalną przyczyną wypadków. Te fragmenty dróg doświetlono, za pomocą specjalnych billboardów. Reflektory na nich umieszczone nie podświetlają tekstu reklamy, ale zbliżający się zakręt. Światło ma taką barwę i natężenie, że nie oślepia kierowców.

Dodatkowo, marketer stworzył film promocyjny, którego bohaterem jest ojciec czekający na bezpieczny powrót syna.

Billboardy przygotowała agencja TBWA z Buenos Aires.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa