W ramach zawartej umowy, agencja prowadzi na rzecz klienta kompleksowe działania z zakresu public relations, komunikacji w mediach społecznościowych oraz zarządzania budżetem reklamowym.
Dotychczas zespół All Hands sfinalizował prace nad kompleksową strategią komunikacji wraz z projektem komunikacji wizualnej oraz rozpoczął prowadzenie kont społecznościowych klienta.
Agencja realizuje również działania public relations dla Bioodpady.pl oraz zarządza relacjami z mediami partnerskimi. Wspólnie z jednym z wiodących instytutów badawczych, All Hands przeprowadziło badanie opinii publicznej na temat segregacji bioodpadów w Polsce, którego wyniki zostaną wkrótce opublikowane.
Działania komunikacyjne obejmą również kampanię społeczną, edukującą w zakresie prawidłowej segregacji bioodpadów, zaplanowaną na czerwiec. Kampanii towarzyszyć będzie spot reklamowy, który realizowany będzie przez agencję.

W ramach kampanii agencja stworzy dedykowaną stronę internetową, przeprowadzi działania PR, nawiąże współpracę z twórcami internetowymi oraz zrealizuje kampanię reklamową w mediach społecznościowych i na nośnikach zewnętrznych.











