Biore.to - sklep od WP.pl z tygodniowymi ofertami

Wirtualna Polska uruchomiła serwis Biore.to, w którym można kupować produkty premierowe lub unikatowe. Oferta witryny będzie zmieniana co tydzień.

km
km
Udostępnij artykuł:

- Klienci serwisu nabywać mogą produkty premierowe, dopiero wchodzące na rynek lub unikatowe, sprowadzone do naszego serwisu bądź produkowane na jego potrzeby przez polskich producentów - tak ofertę Biore.to opisuje Ewelina Binzer, zastępca dyrektora pionu ds. sprzedaży produktów płatnych, akcji specjalnych i e-commerce WP.pl. Na stronie cały czas dostępne będzie kilkanaście artykułów z różnych kategorii produktowych i przedziałów cenowych. W każdą środę w południe asortyment będzie zmieniany.

Wszystkie artykuły kupione na Biore.to będą bezpłatnie wysyłane ich nabywcom. Ponadto w ramach opcji „brałbym to” można sprawdzić, jakie produkty przedpremietowe pojawią się w serwisie w niedalekiej przyszłości, a jeśli jest się zainteresowanym - zapisać się na nie.

grafika

 

Wirtualna Polska podkreśla, że jest otwarta na współpracę z różnymi dla producentami i dystrybutorami, którzy chcą umieścić swoje produkty na Biore.to. Przy czym muszą oferować towary premierowe, w momencie pojawienia się w serwisie niedostępne na polskim rynku.

Przypomnijmy, że wszystkie strony e-commerce Wirtualnej Polski i Orange w styczniu br. miały 1,5 mln użytkowników i 52 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu). Natomiast z początkiem marca portal zamknął porównywarkę cenową Tanio.pl, w zamian rozpoczynając współpracę z Nokaut.pl (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"