Biotebal rusza z kampanią “Siła leku, której zaufały miliony”. Jej autorami Serviceplan Health i Change Serviceplan

Serviceplan Health (Group One) wygrał przetarg na długofalową kampanię reklamową produktów marki Biotebal z portfolio spółki Polpharma. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii po raz drugi z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Biotebal rusza z kampanią “Siła leku, której zaufały miliony”. Jej autorami Serviceplan Health i Change Serviceplan

Wystartowała już ogólnopolska kampania tabletek Biotebal pod hasłem “Siła leku, której zaufały miliony”. W tym samym tygodniu do emisji w telewizji trafi również oddzielny spot reklamowy dotyczący produktów do pielęgnacji włosów. Kampania będzie emitowana w telewizji oraz internecie.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health we współpracy z Change Serviceplan (Group One). Filmy reklamowe wyreżyserowała Iwona Bielecka,  a produkcją zajęło się studio filmowe Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Polpharma nie zdradza nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu. Nie podaje też na jak długo zawarła umowę z Serviceplan Health i Change Serviceplan - kampania zaplanowana jest do przyszłego roku.

Agencja Change Serviceplan pracowała dla marki Biotebal przy ostatniej kampanii, którą zaplanowano na lata 2018/2019.

W lutym br. markę Biotebal w wersji dla mężczyzn reklamował himalaista Adam Bielecki.

Biotebal to szampon, odżywka i tabletki, które przeciwdziałają wypadaniu włosów spowodowanym niedoborem biotyny. Biotabel to są lekiem (zawierają 5 mg biotyny, które dodatkowo wzmacnia osłabione paznokcie).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie