PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Rośnie liczba reklam z przedstawicielami "pokolenia silver"
Rośnie liczba reklam z przedstawicielami "pokolenia silver"
Co dziesiąta reklama telewizyjna odwoływała się do Covid-19
Co dziesiąta reklama telewizyjna odwoływała się do Covid-19
Prognoza pogody, „Anna Karenina” i „Barwy szczęścia” z największymi cenami reklam w TVP
„M jak miłość” i prognoza pogody z najwyższymi cenami reklam w TVP
„M jak miłość” i prognoza pogody z najwyższymi cenami reklam w TVP
Biuro reklamy TVP oferuje gratis wydłużenie spotów o 5 sekund
Piłkarskie mecze Polaków i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP na marzec
„M jak miłość”, prognoza pogody i sobotnie „Wiadomości” z najdroższymi reklamami w lutym w TVP
„M jak miłość”, prognoza pogody i sobotnie „Wiadomości” z najdroższymi reklamami w lutym w TVP
Skoki narciarskie i „ M jak miłość” najdroższe w styczniowym cenniku TVP
Skoki narciarskie i „ M jak miłość” najdroższe w styczniowym cenniku TVP
Skoki narciarskie i „M jak miłość” z najwyższymi cenami reklam w TVP
TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł
„M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” z najwyższymi cenami reklam w ofercie TVP na grudzień
Mecze Polaków w Lidze Narodów i „M jak miłość” najdroższe w ofercie reklamowej TVP
Rośnie udział reklam z osobami w wieku 50+.  Już nie tylko jako babcia i dziadek
Rośnie udział reklam z osobami w wieku 50+. Już nie tylko jako babcia i dziadek
Maciej Radkiewicz nie jest już dyrektorem Biura Reklamy TVP
Maciej Radkiewicz nie jest już dyrektorem Biura Reklamy TVP
TVP kupiła program od firmy byłego współpracownika Marka Falenty i zatrudniła jego córkę w biurze reklamy
Biuro Reklamy TVP wprowadza nowy system do przesyłania reklam