Na 85,3 tys. zł wyceniono spot przy "M jak miłość" w TVP2

Najdroższa reklama w cenniku Biura Reklamy Telewizji Polskiej na luty br. kosztuje 85,3 tys. zł i będzie emitowana przy serialu “M jak miłość” w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Na 85,3 tys. zł wyceniono spot przy "M jak miłość" w TVP2
fot. AKPA

30-sek. spot przy serialu “M jak miłość” w TVP2 w lutym kosztuje 85,3 tys. zł (cena netto,  bez rabatów).

Ponad 20 tys. zł mniej - 63 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy serialu “Na sygnale”. Stawka dla emisji w bloku przy “Barwach szczęścia” wynosi z kolei 56,9 tys. zł, a przy “Na dobre i na złe” - 54,3 tys. zł. 

W sobotnie wieczory - do 17 lutego włącznie -  widzowie TVP2 mogą oglądać program rozrywkowy “The Voice Senior” - za reklamę przy nim trzeba zapłacić 57,7 tys. zł. tydzień później startuje nowa edycja “The Voice Kids” - cena spotu wówczas wzrośnie - do 61,7 tys. zł.

W TVP1 najwięcej kosztuje reklama przy serwisie informacyjnym “19.30” - do 55,8 tys. zł w dni robocze i 41,8 tys. zł w niedziele. 
Za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić 53,9 tys. zł w dni powszednie i 56 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 50 tys. zł i 47 tys. zł.

Spot przy serialu “Zatoka szpiegów” (emisja w niedzielne wieczory) kosztuje 43 tys. zł, przy “Ojcu Mateuszu” (czwartek wieczór) - 28,1 tys. zł, a przy “Komisarzu Alexie” - 23,7 tys. zł. 

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na luty br. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych