Prognoza pogody, „Anna Karenina” i „Barwy szczęścia” z największymi cenami reklam w TVP

W czerwcu br. reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za reklamy przy niedzielnej emisji prognozy pogody i serialu „Anna Karenina” w TVP1 i przy serialu „Barwy szczęścia” w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Najdroższa reklama w TVP1 kosztuje 54 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). To stawka dla spotu przy emisji prognozy w niedzielny wieczór. W dni powszednie stawki są niższe i nie przekraczają kwoty 40,8 tys. zł.

Najdroższy spot przy „Wiadomościach” kosztuje z kolei 45,9 tys. zł i jest emitowany w sobotnie wieczory (w niedziele nie ma bloku reklamowego przy tym serwisie informacyjnym). W dni robocze cena maksymalna wynosi 45,6 tys. zł.

Spot przy serwisie sportowym kosztuje natomiast 22,1 tys. zł w dni robocze i 19,5 tys. zł w niedziele.

52 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani obecnością przy serialu „Anna Karenina”, emitowanym w niedzielne wieczory w TVP1. Na 42,8 tys. zł wyceniono spot przy „Ojcu Mateuszu”, i na 28,8 tys. zł – spot przy „Komisarzu Alexie”.Za reklamę przy „Sprawie dla reportera” trzeba zapłacić 29 tys. zł, a za reklamę przy programie „To był rok” (emisja od poniedziałku do środy wieczorem) – 22,7 tys. zł.

W TVP2 najwięcej kosztuje spot przy serialu „Barwy szczęścia” - to wydatek rzędu 50,1 tys. zł. TVP będzie jednak emitować premierowe jego odcinki tylko przez pierwszy tydzień czerwca. Z czerwcowej ramówki TVP2 zniknął też serial „M jak miłość”. Przez kilka pierwszych dni w jego miejsce pojawi się serial „Zniewolona” - reklama tu kosztuje 26,4 tys. zł.

W soboty o g. 20 TVP2 będzie emitować program „Ameryka da się lubić” - spot przy nim wyceniono na maksymalnie 26,6 tys. zł.

Krótszy czas oglądania telewizji w 2019 roku

W 2019 roku liderem oglądalności wśród wszystkich widzów był Polsat, a w grupie komercyjnej TVN. Wśród głównych stacji wzrosty odnotowały TVP1 i TVP2, ale najwięcej zyskały TVP Sport, Super Polsat i TTV. Skrócił się średni czas oglądania telewizji, choć zwiększyły się wydatki reklamowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą