Biuro reklamy TVP brokerem Kanału Sportowego

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV Kanału Sportowego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Biuro reklamy TVP brokerem Kanału Sportowego

Na stronie internetowej Kanału Sportowego znajdują się zarówno programy nadawane na żywo, jak i archiwalne produkcje. W niedalekiej przyszłości platforma będzie oferować  widzom formaty specjalne i wydarzenia do których wydawca pozyska prawa sportowe. Równocześnie treści Kanału Sportowego nadal są publikowane na YouTube.

TVP i Kanał Sportowy współpracują

- Współpraca z Kanałem Sportowym jest dla nas uzupełnieniem oferty digital o unikatowe i jakościowe treści  sportowe. Jako broker z dużym doświadczeniem będziemy wspierać naszego partnera w monetyzacji jego treści w środowisku multiscreen, a jednocześnie oferować reklamodawcom kompleksowy produkt sportowy. Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo - mówi Adrian Wojtaszek, zastępca dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.

Kanał Sportowy udostępnił swoją aplikację mobilną w wersji na systemy iOS i Android. Wkrótce uruchomiona zostanie także aplikacja na smart TV - w wersjach na urządzenia z Android TV oraz dla telewizorów Samsung i LG.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kanal-sportowy-kwartalnik-przewodnik-na-mundial ##

Kanał Sportowy na YouTube od prawie trzech lat

Na YouTubie Kanał Sportowy działa od wiosny 2020 roku, jego udziałowcami i głównymi twórcami są Krzysztof Stanowski, Michał Pol, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski.

Obecnie Kanał na YouTubie ma ponad 900 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 2,4 tys. materiałów (głównie programów o tematyce sportowej) zanotowało łącznie ponad 420 mln odtworzeń. Od maja jego programy są dostępne w formie audio na platformie subskrypcyjnej Empik Go. Od początku sierpnia są realizowane w nowej, większej siedzibie.

W kwietniu br. w sklepach Biedronka pojawiły się szklanki z logo Kanału Sportowego. Na tyle nie spodobały się wielu klientom, że szybko je wycofano, a Krzysztof Stanowski przyznał, że przy ich przygotowywaniu popełniono szereg błędów. Od paru tygodni w Biedronce można kupić kubki z wizerunkamim Kanału Sportowego i jego głównych twórców.

Natomiast na przełomie lipca i sierpnia do sprzedaży, m.in. w hipermarketach Carrefour, trafiły zeszyty i teczki szkolne opatrzone logo Kanału Sportowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"