Black Energy Drink chce poszerzyć target, stawia na komunikację gamingową

Marka napojów energetycznych Black Energy Drink (FoodCare) rusza z długofalową komunikacją dla graczy. "Króluj w grach" to seria działań marki opracowana i realizowana przez Next Level Agency, tak aby rozszerzyć komunikację marki do graczy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Black Energy Drink chce poszerzyć target, stawia na komunikację gamingową

Akcja Black Energy Drink jest zaplanowana na wiele miesięcy i w jej skład wchodzą m.in.: seria poradników, aktywacje influencerów, konkursy z wiedzy o grach, robione na zamówienie nagrody, jak i dedykowana aktywacja zakupowa.

Aktywność została stworzona z myślą zarówno o nowych graczach, jak i starych wyjadaczach. Projekt angażuje wielu influencerów, dzielących się swoją wiedzą i pasją na różnych typach i tytułach gier, tak aby większość fanów gier znalazła coś dla siebie.

Ogłoszenie akcji zostało opublikowane 22 marca i można już oglądać pierwsze poradniki na kanałach social media Black Energy Drink (Facebook, Instagram, Youtube), jak i na kanałach Youtube zaangażowanych twórców.

- Projekt "Króluj w grach" jest nietuzinkowym przedsięwzięciem, stworzonym z myślą o graczach. Chcieliśmy zrobić coś, co nie będzie kolejną pustą promocją produktu, lecz projekt, z którego gamerzy będą mogli coś otrzymać – stwierdziła Patrycja Giurko, dyrektor kategorii napojów w FoodCare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"