Black Red White wprowadza nową platformę komunikacyjną „Robimy dom” (wideo)

Firma meblarska Black Red White startuje z nową platformą komunikacyjną „Trzech Mistrzów Black Red White”. Nowy format, który został oparty na postaciach trzech głównych bohaterów - mistrzów stolarstwa przygotowała agencja Heart&Brain.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Black Red White wprowadza nową platformę komunikacyjną  „Robimy dom” (wideo)

Działania prowadzone są pod nowym claim'em: „Robimy dom”. Jak wyjaśnia firma, wprowadzona właśnie platforma komunikacyjna jest wynikiem poszukiwania idei, która będzie świeża, unikalna, ale i na tyle pojemna, by przekazać odbiorcom najważniejsze dla marki wartości, takie jak wysoka jakość, atrakcyjne ceny i niepowtarzalny design oferowanych produktów.

Trzonem najnowszej strategii komunikacji marki Black Red White są trzej mistrzowie - Black, Red i White. W ramach kampanii „Szkolne okazje”, zaprezentowano nie tylko sylwetki głównych bohaterów, ale również pokazano najważniejsze wartości, którymi kierują się podczas codziennej pracy.

- „Trzech Mistrzów Black Red White” to zupełnie nowa odsłona marki Black Red White i duży powiew świeżości w naszej dotychczasowej komunikacji marketingowej. Tym razem w spotach telewizyjnych nasi odbiorcy zobaczą nieco mniej domowych wnętrz. Skupiamy się bowiem na samym procesie powstawania mebli, wprowadzając bohaterów marki – Black’a, Red’a i White’a, na których opieramy całą narrację. Przekaz bazuje przede wszystkim na pozytywnych relacjach pomiędzy naszymi bohaterami, którzy choć zupełnie inni, dążą do realizacji jednego celu – mebli dobrej jakości o niebanalnej estetyce, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Z pomocą Trzech Mistrzów pokazujemy też, że za pięknymi wnętrzami i meblami, które mamy w ofercie stoją ludzie, profesjonalni stolarze, nasi pracownicy - mówi Hubert Olczak, marketing manager Black Red White.

W premierowym, 30-sek. spocie telewizyjnym trzej mistrzowie pracują nad konstrukcją biurka w stolarni.

- Każdy z nich troszczy się o kwestie dla siebie najważniejsze. Black dopieszcza wygląd mebla, Red dba o dobrą cenę, a White, jako najstarszy i najbardziej doświadczony, najwięcej uwagi poświęca jakości wykonania. Efektem wspólnej pracy jest biurko, które odzwierciedla oczekiwania całej trójki i za sprawą Red’a trafia do oferty promocyjnej w ramach akcji „Szkolne okazje” - czytamy w opisie reklamy.

Autorem najnowszej platformy komunikacyjnej jest agencja Heart&Brain, wybrana przez firmę do współpracy w czerwcu br.

W ramach kampanii telewizyjnej „Szkolne okazje” emitowane będą trzy spoty telewizyjne (30” i dwie 15”) oraz radiowe. Wspierają ją billboardy sponsorskie w telewizji, kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, jak również działania digital. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media, za działania digital odpowiada agencja Deloitte Digital, a działania PR koordynuje agencja H+K Strategies.

Dotychczas Black Red White budowało swoje kampanie w oparciu o hasło „Dziękujemy, że tworzysz Dom”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów