Black Red White reklamowane jako „najchętniej kupowane meble w Polsce” (wideo)

Z początkiem listopada w telewizji i internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa salonów meblowych Black Red White. Za przygotowanie i realizacji akcji wspólnie z działem marketingu odpowiadają firmy Brasil, Next i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania salonów Black Red White podkreśla szeroki i różnorodny asortyment dostępnych w nich mebli oraz kompleksową obsługę klienta. W ramach akcji uruchomiono witrynę internetową inspiracje.brw.com.pl oraz udostępniono nowe katalogi Optima i Premium. Zawartych jest w nich wiele pomysłów na aranżację ciekawych i funkcjonalnych wnętrz.

 

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (45- i 30-sekundowa reklama w największych stacjach ogólnopolskich) oraz internecie. Spot telewizyjny przygotowała agencja Brasil, reklamy internetowe - agencja Next, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom we współpracy z działem marketingu Black Red White.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu