Nowa kampania Blika zwraca także uwagę na bezgotówkową formę płatności, która jest obecnie bezpieczniejsza i wręcz zalecana przez specjalistów. Rozliczanie wspólnych zakupów w myśl idei #shopsharing zachęca do zastąpienia gotówki bezpiecznym przelewem na numer telefonu BLIK. Usługa dostępna jest w większości banków, bez żadnych opłat.
Pieniądze do odbiorcy trafiają natychmiast przez 7 dni w tygodniu, z konta na konto pomiędzy bankami i co ważne bez konieczności znajomości numeru konta bankowego. Wystarczy aplikacja mobilna banku udostępniającego usługę przelew na telefon Blik.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blik-wyprzedzil-platnosci-kartami-teraz-planuje-ekspansje-miedzynarodowa ##
MC Silk zachęca do shopsharingu
Kampania prowadzona jest w internecie. Głównym nośnikiem komunikatu jest spot wideo z udziałem MC Silka, znanego już z poprzednich reklam Blika. Komunikację wspierają formaty display oraz dedykowane landing page.

Kampania została przygotowana w całości zdalnie. Za pomysł komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się firma produkcyjna Media Ready – obydwie należące do Group One. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Spark Foundry (Publicis Media).











