Blisko 60 tys. zł za spot przy serwisie sportowym w Polsacie

W cenniku reklamowym Polsatu na luty br. najwyżej wyceniono spot emitowany przy niedzielnym, wieczornym wydaniu serwisu sportowego - kosztuje blisko 60 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na 59,2 tys. zł (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono spot w bloku reklamowym przy wieczornym serwisie sportowym w niedziele. W dni powszednie stawka jest niższa i nie przekracza kwoty 36,1 tys. zł.

Spot przy "Wydarzeniach" kosztuje 43,8 tys. zł w niedziele i 54,1 tys. zł w dni powszednie, zaś przy prognozie pogody - 49,4 tys. zł w niedzielne wieczory i 33,9 tys. zł w dni robocze.

Za reklamę przy serialu "Pierwsza miłość" trzeba zapłacić 53,7 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani emisją reklam w poniedziałkowym paśmie filmowym "Mega Hit" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 38,3 tys. zł. Z kolei ci, którzy chcą się pojawić w niedzielnym paśmie kabaretowym zapłacą za emisję spotu 50,3 tys. zł.

W lutym Polsat wieczorami emituje głównie filmy, we wszystkie dni tygodnia. Jedną z nowości jest program "Farma" - tutaj reklamę wyceniono na 45,9 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy telewizyjnej - po Biurze Reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na luty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"