W okresie od 3 września ub.r. do 25 lutego br. talk-show Jana Pospieszalskiego, nadawany w czwartki o godz. 22.30, oglądało średnio 416 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek magazynu we właśnie zakończonym sezonie wyemitowano 18 lutego br. Obejrzało go 643 tys. widzów. Gośćmi tego wydania programu byli dr hab. Sławomir Cenckiewicz, ks. dr Rafał Kowalski i Paweł Lisicki. Kolejny w rankingu odcinek (nadany 19 listopada ub.r.) miał o 105 tys. widzów mniej.

TVP Info w czasie emisji audycji Jana Pospieszalskiego przegrało walkę o widza z konkurencyjną telewizją TVN24, która miała wówczas 5,31 proc. udziału. Kanał ten nadawał wówczas „Szkło kontaktowe” i magazyn „Dzień po dniu”. Gorzej od informacyjnej stacji TVP wypadł Polsat News - miał 0,68 proc. udziału. Taka sama była kolejność kanałów wśród widzów w grupie komercyjnej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/debate-sledzilo-860-tys-widzow-tvp1-przegrala-z-konkurencja ##
Warto dodać, że dwa lata temu (w całym sezonie 2013/2014) program „Jan Pospieszalski. Bliżej” oglądało o 164 tys. widzów mniej. Wówczas (tj. w okresie od 5 września 2013 roku do 12 czerwca 2014 roku) program śledziło 252 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 2,59 proc. i 0,75 proc.
Dodajmy, że w styczniu br. udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,24 proc. (zobacz szczegółowe dane).

Jak już informowaliśmy, „Bliżej” znika z TVP Info, bo od 1 marca br. po kilku latach przerwy TVP1 reaktywuje audycję Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”. Emitowana ona będzie we wtorki o 21.30.











