Bliźniaczki nie wierzą obcym zabawkom - Plus odpowiada Orange i znów porównuje się z Neostradą (wideo)

W nowej reklamie internetu LTE sieć Plus kpi z ostatniego spotu Neostrady, w którym pojawiły się znane z jego poprzedniej reklamy rudowłose bliźniaczki. Telekom podkreśla, że jego usługa zapewnia szybszy transfer danych niż oferta konkurenta i nie wiąże się z żadnymi ukrytymi opłatami.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy spot internetu LTE w Plusie pokazuje, jak rudowłose bliźniaczki oglądają coś na laptopie, nie mogąc się rozpoznać. W domyśle: widzą ostatnią reklamę Neostrady w Orange, pokazującą, jak przychodzą do Serca i Rozumu po internet bez limitu. Przed tygodniem Polkomtel mocno skrytykował ten spot, zarzucając konkurentowi, że wprowadza odbiorców w błąd co do długości umowy w Plusie, a informacje o faktycznych kosztach ukrywa w mało czytelnych komunikatach (przeczytaj więcej na ten temat).

W reklamie Plusa bliźniaczki deklarują, że nie rozmawiają z obcymi, a zwłaszcza z zabawkami, i im nie wierzą, po czym wpadają w objęcia Basi, którą odwiedzały w poprzednim spocie sieci (obejrzyj go). Jednocześnie pojawia się informacja, że według pomiaru Spreedtest.pl z lutego br. oferowany przez sieć internet LTE jest szybszy od Neostrady i nie ma żadnych ukrytych opłat. Ponadto reklama podkreśla, że obecnie można testować przez tydzień tę usługę za 9 zł (identyczną promocję rozpoczął Cyfrowy Polsat - więcej na ten temat).

Konflikt Plusa i Orange dotyczący reklam internetu LTE i Neostrady rozpoczął się jesienią ub.r. Pomarańczowy operator twierdził wtedy, że zawarte w reklamach porównanie prędkości transferu w tych usługach jest nieuczciwe i złożył w kilku sądach okręgowych wnioski o zablokowanie kampanii. Jednak sądy odrzuciły te roszczenia, uznając, że podawane przez Plusa statystyki są prawdziwe (przeczytaj o tym więcej).

W komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl sieć Plus informuje, że w pomiarze Speedtest.pl internet LTE jest najszybszy ze wszystkich oferowanych przez operatorów komórkowych (zaliczając do tego stacjonarną Neostradę). Telekom zaznacza, że badanie jest obiektywne, i podkreśla, że nie zleca go ani nie finansuje.

grafika

Akcja reklamowa Plusa obejmuje telewizję, outdoor oraz materiały BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam Poland, spot wyreżyserował Michał Gazda, a wyprodukował Ryszard Kłosowski. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online