Bloger Tomasz Woźniak promuje olej rzepakowy

Bloger kulinarny Tomasz Woźniak został ambasadorem kampanii „Pokochaj olej rzepakowy”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Saatchi & Saatchi i Marketing & Communications Consultants.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest promowanie oleju rzepakowego jako naturalnego źródła zdrowia, podkreślenie walorów odżywczych produktu oraz jego znaczenia w codziennej diecie i profilaktyce zdrowotnej.

Akcja obejmuje serię krótkich filmików z przepisami kulinarnymi. Będą one publikowane przez najbliższe trzy miesiące, m.in. na stronie pokochajolejrzepakowy.pl oraz kanale YouTube i profilu na Facebooku. Akcję wspiera grono uznanych ekspertów, m.in. w poprzednim roku do programu dołączyła Katarzyna Bosacka.

Kampania „Pokochaj olej rzepakowy” jest realizowana w Polsce oraz na Łotwie już trzeci rok. W br. obejmuje prasę kobiecą: („Życie na Gorąco”, „Naj”, „Tina”, „Kobieta i Życie”, „Olivia”, „Świat Kobiety”, „Pani” i „Food Forum”), działania w supermarketach na terenie całego kraju oraz aktywności w internecie (m.in. social media, kampanie odsłonowe, strona www). Za kampanię w Polsce odpowiedzialne są agencje Saatchi & Saatchi (kreacja) oraz Marketing & Communications Consultants (działania PR).

grafika

Organizatorem kampanii jest Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju. Akcja jest finansowana ze źródeł Unii Europejskiej, rządu polskiego i PSPO. Program koordynuje Agencja Rynku Rolnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące