Produkcja nadawana jest w piątki o godz. 21.00, począwszy od 8 stycznia 2021 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków dziewiątej serii „Blondynki” (pokazanych do 22 stycznia br.) wyniosła 1,19 mln widzów. Przełożyło się to na 8,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 15 stycznia. Przyciągnął on uwagę 1,27 mln osób.

Dla porównania, ósmą edycję serialu, emitowaną na przełomie 2019 i 2020 roku oglądało średnio 1,91 mln widzów, co przełożyło się na 12,74 proc. udziału w 4+, 5,81 proc. w 16-49 i 7,80 proc. w 16-59. Produkcja straciła 720 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ojciec-mateusz-wiosna-2021-nowe-odcinki-trwaja-zdjecia,7170396566902913a ##
TVP1 w paśmie emisji serialu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, która w tym czasie pokazuje głównie „Postaw na milion”, a jego udział kształtuje się na poziomie 9,35 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy fabularne; 6,86 proc.) i Polsat (pasmo filmowe; 6,79 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce czwarte.












